wtorek, 11 marca 2014

Rosół

Rosół to smak dzieciństwa przygotowywany przez moją mamę, a dzisiaj robie go równiez ja...


Składniki:

- 2 udka, korpus, szyja, skrzydełka
- 5 marchewek
- 1 pietruszka korzeń
- kawałek selera
- kawałek pora
- sól

- makaron nitki

Przygotowanie:

Mięso umyć w zimnej wodzie, włożyć do większego garnka i zalać zimną wodą. Gotować 1 godzinę na małym ogniu, zbierać powstałe szumowiny.
Marchew, seler, pietruszkę obrać i pokroić w kostkę lub plasterki. Pora pokroić w paseczki. Włożyć warzywa do rosołu i gotować do miękkości marchewki. Doprawić solą.
Makaron ugotować
według przepisu na opakowaniu.
Rosół podawać z makaronem.


3 komentarze:

  1. Mój syn uwielbia rosół, to jego jedno z ulubionych dań, natomiast ja jako dziecko nie cierpiałam go ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię rosołek zwłaszcza w zimę gdy przychodzę zmarznięta do domu:) nic tak nie rozgrzewa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. My bardzo lubimy rosołek. A przepadam za nim od dziecka. Moje dzieciaki też go jedzą bardzo chętnie :)

    OdpowiedzUsuń

Sałatka z rozszponki i jajka

Dzisiaj na kolację polecam sałatkę fit. Jeśli dbamy o linię to ta sałatka jest dla was idealna. Ostatnio dużo zwracam uwagę na to co jemy i ...