piątek, 28 sierpnia 2015

Kakaowe muffiny z twarogiem

Polecam pyszne muffiny z twarogiem, które były wykonane przez moje dzieci i moją bratanicę. Ja tylko włożyłam gotowe muffiny do piekarnika. Dziewczyny były bardzo zadowolone ze swojej pracy i do tego wszystkim bardzo smakowały :)




Składniki:
suche:
- 3 szklanki mąki
- 1,5 szklanki cukru
- 2 łyżeczki proszku do pieczenia
- 2 łyżki kakao

mokre:
- 3 jajka
- 1,5 szklanki mleka
- 1 szklanka oleju

nadzienie:
- 1 kostka twarogu
- 2 łyżki śmietany
- 1 cukier waniliowy
- 2 łyżki cukru

Przygotowanie:

Twaróg przekładamy do miski dodajemy śmietanę, cukry i mieszamy.

Suche składniki mieszamy w jednej misce, a mokre w drugiej. Następnie mokre składniki wlewamy do suchych i mieszamy do połączenia składników.
Do przygotowanych foremek na muffiny wlewamy po 1 łyżce ciasta, następnie po 1 łyżeczce twarogu i ponownie 1 czubatą łyżką ciasta tak aby zakryć twaróg.
Pieczemy w piekarniku nagrzanym do 180 stopni około 20 minut. Pieczenie zależy od piekarnika.
Z tej porcji wyszło około 30 muffin.






Z dziećmi i dla dzieci

6 komentarzy:

  1. Rodzinne pichcenie jest najlepsze - cudny przepis i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo:)
      Zgadzam się moje dziewczynki bardzo często chcą pomagać w kuchni :)

      Usuń
  2. Każde muffinki sa wspaniałe!
    Uniwersalne i w sam raz dla dzieci!
    :)

    Dziekuję za udział w akcji 'Dla dzieci' na Mikserze.
    Kasia
    www.lejdi-of-the-house.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wygladaja! Szkoda, ze ja nie potrafie piec ...
    Dobrze, ze sa firmy, ktore moge mnie nie tylko w tym wyreczyc, ale jeszcze przywiezc tort na miejsce - np https://e-torty.pl/torty-prezenty-urodzinowe-dostawa.Mysle, ze jest to swietna opcja - dla mnie na pewno :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja trochę popraktykowałam i nauczyłam się w końcu samodzielnie przyrządzać nawet najbardziej wymyślne wypieki. Sprawia mi to nie małą satysfakcję :). Zanim rozpocznę pracę, zawsze dobieram sobie odpowiednie akcesoria kuchenne, których będę używała. Są to m.in. tortownica, forma do ciasta, tylka cukiernicza, a także zakupiona przeze mnie na https://duka.com/pl/jedzenie-i-serwowanie-potraw/sztucce/sztucce-do-serwowania-potraw bardzo przydatna łopatka do ciast. Dzięki tym oraz kilku innym przyrządom, przygotowywanie nawet najbardziej wymyślnych ciast jest dużo łatwiejsze.

      Usuń

Sałatka z rozszponki i jajka

Dzisiaj na kolację polecam sałatkę fit. Jeśli dbamy o linię to ta sałatka jest dla was idealna. Ostatnio dużo zwracam uwagę na to co jemy i ...