wtorek, 26 października 2021

Ciasteczka owsiane

 Na życzenie dzieci powstały dzisiaj ciasteczka owsiane, które bardzo lubią. Pomagałam córce w ich przygotowaniu. Wszytko praktycznie robiła ona, ja tylko rozpuściłam masło, upiekłam, no i pomogłam zjeść, bo są pyszne.



Składniki:

- 100 g masła

- 2 jajka

- 2 szkl. płatków owsianych

- 0,5 szkl. słonecznika łuskanego

- 0,5 szkl. cukru

- 0,5 szkl. sezamu

- 0,5 szkl. mąki

- 1 łyżeczki proszku do pieczenia

- szczypta soli


Przygotowanie:

Masło rozpuszczamy i studzimy. Wszystkie suche składniki - płatki owsiane, sezam, słonecznik, cukier, mąka, proszek do pieczenia oraz szczyptę soli przekładamy do miski, mieszamy. Możemy dodać orzechy jeśli lubimy.  Następnie wlewamy rozpuszczone masło, wbijamy jajka i mieszamy na jednolita masę. Nabieramy około łyżkę ciasta , tworzymy kulkę i układamy spłaszczając na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia . Wkładamy do nagrzanego piekarnika do 180 stopni i pieczemy około 20 minut.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sałatka z rozszponki i jajka

Dzisiaj na kolację polecam sałatkę fit. Jeśli dbamy o linię to ta sałatka jest dla was idealna. Ostatnio dużo zwracam uwagę na to co jemy i ...