poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Kaszanka z kapustą kiszoną z grilla

Nie przepadałam kiedyś za kaszanką, ale tą wersję jadłam u znajomych na grillu i od tamtej pory ją polubiłam. Ilość składników uzależniona jest od ilości osób.


Składniki:

- kaszanka
- kapusta kiszona

- folia aluminiowa do zawijania

Przygotowanie:

Kaszankę ułożyć na foli aluminiowej, nałożyć kapustę kiszoną i zawinąć. Ułożyć na grillu i podgrzewać, co jakiś czas przewracając. Czas przygotowania około 40-60 minut. Kaszanka jest gotowa gdy skórka zejdzie, ja sprawdzam czy kaszanka jest gotowa naciskając palcem, jak jest bardzo miękka to znaczy, że skórka zeszła z kaszanki i można zajadać.


1 komentarz:

  1. Kaszanka w foliowej foremce z kiszoną kapustką to mój hit na każdym grillu, który organizujemy. Jeszcze nie zdarzyło się tak, aby komuś nie smakowało. Ja sam wolę kaszankę od kiełbasy z grilla. W zeszłym roku kupiliśmy grill ogrodowy marki Broil King w sklepie https://polgrill.pl/ i to było moje wielkie marzenie, aby go mieć. Mobilizuje mnie to do przygotowania pysznych dań na grilla dla siebie i swoich bliskich.

    OdpowiedzUsuń

Sałatka z rozszponki i jajka

Dzisiaj na kolację polecam sałatkę fit. Jeśli dbamy o linię to ta sałatka jest dla was idealna. Ostatnio dużo zwracam uwagę na to co jemy i ...