środa, 12 kwietnia 2017

Jajeczne babeczki

Polecam pyszne babeczki z jajek. Doskonale sprawdzą się na śniadanie, przekąskę lub kolację.






Składniki:

- 2 jajka
- 2 łyżki mleka
- 1 mała cebula
- 1 strąk czerwonej papryki
- 2 plasterki szynki ( ulubionej)
- 1 plaster żółtego sera
- sól, pieprz
- zioła prowansalskie

Przygotowanie:

Szynkę, ser, cebulę oraz paprykę kroimy w drobną kosteczkę. W misce roztrzepujemy jajka z mlekiem, doprawiamy sola, pieprzem oraz ziołami. Do jajek dodajemy resztę składników i mieszamy. Przelewamy do foremek silikonowych. Ja wlewałam do połowy foremki i wyszło mi 6 babeczek. Piekłam w temp. 180 stopni przez 15-16 minut, Podajemy gorące. Foremki możemy wcześniej posmarować masłem żeby lepiej odchodziły. Ja nie smarowałam i udało mi się wyciągnąć





4 komentarze:

  1. Super przepis. Cieszę się że dołączył do akcji "Wysmakowane ekspresowe śniadania". Podsumowanie akcji czyli zbiór pysznych, nietuzinkowych i szybkich w przygotowaniu śniadań jest już dostępne tutaj http://www.wysmakowane.pl/wysmakowane-ekspresowe-sniadania/.
    Zapraszam na podsumowanie po jeszcze więcej inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń

Sałatka z rozszponki i jajka

Dzisiaj na kolację polecam sałatkę fit. Jeśli dbamy o linię to ta sałatka jest dla was idealna. Ostatnio dużo zwracam uwagę na to co jemy i ...