poniedziałek, 30 września 2013

Sałatka z groszkiem

Jak mam ochotę na sałatkę to robię właśnie tą. Wymyśliłam ją bardzo dawno temu. Jest szybka w wykonaniu, doskonała jak mamy niespodziewanych gości.


Składniki:

- 4 jajka
- 3 ogórki konserwowe
- por około 10 cm od białej części
- puszka groszku konserwowanego
- 3 łyżki majonezu
- sól, pieprz

Przygotowanie:

Jajka ugotować na twardo, obrać i pokroić w kostkę. Por i ogórki również kroimy w kostkę. Groszek odcedzamy. Wszystkie składniki przekładamy do miski, dodajemy majonez, doprawiamy i dokładnie mieszamy.


2 komentarze:

  1. Wymyśliłam ? Moja mam robi ją od kiedy pamiętam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisałam że bardzo dawno temu... Byłam wtedy dzieckiem, no ale zdaję sobie sprawę że większość osób może robić podobnie.

    OdpowiedzUsuń

Sałatka z rozszponki i jajka

Dzisiaj na kolację polecam sałatkę fit. Jeśli dbamy o linię to ta sałatka jest dla was idealna. Ostatnio dużo zwracam uwagę na to co jemy i ...