piątek, 3 kwietnia 2015

Babeczki do koszyczka

Przepis na te babeczki znalazłam u Karoli. Ja niestety nie mam foremek do babeczek z kominkiem, dlatego użyłam zwykłych silikonowych. Smaku na pewno im to nie zmieni, a do koszyczka Wielkanocnego w sam raz.





Składniki:

- 2 jajka
- 1 szklanka mleka
- pół kostki margaryny (125 g)
- 2 szklanki mąki
- pół szklanki cukru
- 1 budyń waniliowy
- kilka kropli aromatu waniliowego
- 2 łyżeczki proszku do pieczenia

lukier:
- cukier puder około 0,5 szklanki
- odrobina wody około 2 łyżeczki
- kilka kropel aromatu cytrynowego lub innego

Przygotowanie:

Margarynę rozpuszczamy w rondelku, studzimy. Następnie ucieramy z cukrem. Dodajemy mąkę, budyń waniliowy, jajka, aromat waniliowy, mleko i wszystko miksujemy.
Ciasto nakładamy do foremek na babeczki. Wkładamy do piekarnika nagrzanego do 180 stopni i pieczemy 20-25 minut. Ja piekłam 22 minuty. Upieczone babeczki wyciągamy z foremek i studzimy na kratce np tej z piekarnika.
Gdy babeczki wystygną polewamy lukrem. Cukier puder mieszamy z wodą i aromatem cytrynowym.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sałatka z rozszponki i jajka

Dzisiaj na kolację polecam sałatkę fit. Jeśli dbamy o linię to ta sałatka jest dla was idealna. Ostatnio dużo zwracam uwagę na to co jemy i ...