środa, 5 czerwca 2013

Naleśniki z dżemem brzoskwiniowym i jagodami

 Dzisiaj nie miałam pomysłu na obiadek, aż w końcu wpadły mi na myśl naleśniki. Uwielbiam je z twarogiem lub serkiem waniliowym, a że w domu nie miałam ani jednego, ani drugiego to zrobiłam z dżemem. Z dodatkiem jagód były pyszne.


Składniki:

Ciasto naleśnikowe:

- 2 jajka
- 1 szklanka mleka
- 1 szklanka wody
- 250 g mąki
- szczypta soli

Dodatkowo:

- dżem brzoskwiniowy
- jagody z domowej spiżarki - mogą być mrożone

Przygotowanie:

Naleśniki:

Do miski wbijamy całe jajka i szczyptę soli. Roztrzepujemy, wlewamy mleko mieszamy, dodajemy mąkę, mieszamy. Wlewamy wodę i wszystko dobrze mieszamy. Smażymy naleśniki.

Usmażone naleśniki smarujemy dżemem, zwijamy w rulon i nakładamy jagody.

Smacznego ...

3 komentarze:

  1. pychotka !! naleśniki z dżemem to z pewnością wspomnienie z dzieciństwa, ale teraz też ciągle się takimi zajadamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naleśniki pyszotka, sama nie wiem czemu tak rzadko ostatnio je robię:)
    Dziękuję za udział w mojej akcji.
    Pozdrawiam,
    Moje Kulinarne Rozterki

    OdpowiedzUsuń

Sałatka z rozszponki i jajka

Dzisiaj na kolację polecam sałatkę fit. Jeśli dbamy o linię to ta sałatka jest dla was idealna. Ostatnio dużo zwracam uwagę na to co jemy i ...