środa, 26 czerwca 2013

Racuchy z jagodami

Dzisiaj na przekąskę proponuję racuchy z jagodami. Zawsze robiłam z potartymi jabłkami, ale został mi słoiczek jagód i postanowiłam zrobić w takiej wersji. Ja podałam z cukrem pudrem, ale możemy je zjeść z jogurtem naturalnym czy śmietaną.


Składniki:

- 300 ml mleka
- 2 jajka
- 14 łyżek mąki
- 1 łyżeczka proszku do pieczenia
- pół szklanki jagód z soku (przecedzone na sitku)
- olej do smażenia

Przygotowanie:

Mleko wlewamy do miski, wbijamy jajka i mieszamy trzepaczką. Dodajemy mąkę, proszek do pieczenia i dobrze mieszamy. Dodajemy jagody i mieszamy. Smażymy na oleju z obu stron. Posypujemy cukrem pudrem i podajemy gorące.





6 komentarzy:

  1. Piękne są te racuszki z jagodami mniam

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie niebieskie-.-
    dziękuję za dodanie ich do jagodowej akcji!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale zabawne niebieskie wyszły:) takie smerfo-racuchy:D

    OdpowiedzUsuń
  4. ..jakie cudaki.. smerfetkowe :) śliczne :).. zapewne smakują jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyszły zabawne, ale smak jest bardzo dobry nawet moje dzieciaczki się zajadały

      Usuń

Sałatka z rozszponki i jajka

Dzisiaj na kolację polecam sałatkę fit. Jeśli dbamy o linię to ta sałatka jest dla was idealna. Ostatnio dużo zwracam uwagę na to co jemy i ...